Pogoji uporabe

S spletno trgovino Rebernik  upravlja podjetje Rebernik d.o.o., Ljubljana kot ponudnik e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja ponudnika so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS-a in mednarodnih kodeksov e-poslovanja.

Ob registraciji na našo spletno stran obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    * identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) ter kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

    * bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

    * dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),

    * pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

    * jasno in nedvoumno določene cene izdelkov in stroške prevoza,

    * način plačila in dostave,

    * časovno veljavnost ponudbe,

    * rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ter morebitne stroške, ki nastanejo pri vračilu izdelka,

    * pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 
Ponudba izdelkov

Ponudba spletne trgovine se zaradi narave poslovanja prek svetovnega spleta dnevno spreminja. Cene so predstavljene brez DDV in z DDV.

    * Redne cene – so običajno priporočene maloprodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih določi ponudnik

    * Znižane cene – so trenutno znižane redne cene in nimajo vnaprej določene veljavnosti

Ponudnik si pridržuje pravico do poljubnega spreminjanja cen, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene trajnosti.

Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov se lahko zgodi da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo med ponudnikom in kupcem je sklenjeno v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«. Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za kupca, kot za ponudnika.

 
Postopek nakupa

   1. Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

   2. Naročilo v obdelavi: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

   3. Naročilo zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik istočasno pouči kupca o politiki vračila blaga in poda informacije, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.

 
Garancija

Če imajo dostavljeni izdelki napako in ne ustrezajo lastnostim oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o njej obvestiti Rebernik d.o.o. v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to pravico.

Potrošnik oziroma, kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in podjetju Rebernik d.o.o. omogočiti, da stvar pregleda.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Kontakt za uveljavljanje reklamacije/garancije izpolnite obrazec.

 
Odveza odgovornosti

Spletna trgovina Rebernik se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni, kljub tem se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oziroma predlagal drugo ustrezno rešitev.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je treba vse fotografije razumeti kot simbolične.


Pritožbe in spori

Ponudnik se po vseh močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in morebitne spore rešiti sporazumno in v skladu z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnika.

 

2018 Renovatio
Nanoshine © 2019