O vračilu blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrneš. Zadošča, da nas v 15 dneh obvestiš (na e-mail naslov info@rebernik.si) o odstopu od pogodbe, blago pa nam lahko vrneš še v nadaljnjih 30 dneh skupaj s kopijo računa in obrazcem za vračilo artiklov.

Blago moraš vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za  potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža oz. varnostni pečat-zamašek. Morebitne stroške vračila krije kupec.

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh.

Omogočamo tudi zamenjavo artikla.
 
Reklamacija

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 8 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije, lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Če želiš blago vrniti na naše stroške, se moraš o tem dogovoriti z nami tako, da nam pošlješ mail na info@rebernik.si, mi pa ti bomo posredovali navodila za vračilo. Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
 
Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi DPD oziroma Pošti Slovenije.

V kolikor ti je blago dostavila Pošta prineseš na najbližjo pošto v enakem stanju, kot si ga prejel (ne da bi karkoli dodal ali odstranil) ter izpolniš reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

V kolikor je bila pošiljka dostavljena z dostavno službo DPD, kontaktiraš DPD na telefon 01/513 23 00. ( www.dpd.si) in se dogovoriš za prevzem poškodovane pošiljke, hkrati pa pošlješ mail nam na info@rebernik.si, mi pa bomo poskrbeli, da ti bo dostavljena nova pošiljka oziroma vrnjen denar, v kolikor naročenega artikla ne bo mogoče več dobaviti.

Pomembno

* Ko vračaš artikel v reklamacijo ali garancijo prodajalcu (Rebernik d.o.o.), moraš izpolniti obrazec za vračilo blaga, kopijo računa ter številko svojega tekočega računa v primeru, da se dogovorimo za vračilo vrednosti nakupa.
* Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Rebernik d.o.o., Ul. Hermana Potočnika 37, 1000 Ljubljana
* Priporočamo, da pošiljko večje vrednosti pošlješ priporočeno, ter da blago ustrezno pripraviš za transport.
* Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
* Če uveljavljaš garancijo, boš popravljeno blago prejel najhitreje, če garancijo uveljavljaš neposredno pri proizvajalcu oz. njegovem pooblaščenem servisu.

2018 Renovatio
Nanoshine © 2019